Zavedení/zefektivnění účetního systému – jen správná konfigurace účetnictví umožní vedení firmy aktivně pracovat s informacemi, které účetnictví poskytuje
Průběžné vedení podvojného účetnictví od prvotního zaúčtování až po daňová přiznání
Účetní dohled nad prací účetního oddělení klienta
Zpětná rekonstrukce účetnictví – včetně dodatečných či opravných daňových přiznání
Online účetnictví – klienti mají 24/7 zabezpečený přístup ke svým účetním datům umístěným na našem serveru
Vysoký stupeň automatizace procesů, použití AI pro vytěžování faktur samozřejmostí
Zpracování daňové evidence/evidence příjmů jak jednorázově, tak průběžně (dle požadavků klienta či objemu dokladů)
Mzdy a personalistika
Zpracování mezd zahrnuje zejména založení a vedení mzdového listu, výpočet mezd v daném měsíci, zpracování podkladů pro finanční účtárnu, přípravu podkladů pro odvod sociálního a zdravotního pojištění a odvod měsíčních záloh na daň z příjmu
Přihlášení/odhlášení zaměstnanců, příp. firmy u příslušných institucí při vzniku/ukončení pracovního poměru
Zpracování roční závěrky mezd – roční zúčtování záloh na daň z příjmů ze závislé činnosti, vyplnění evidenčních listů důchodového pojištění za příslušný rok, roční výkazy vyúčtování daně z příjmů fyzických osob pro finanční úřad, hlášení o splnění podílu osob ze změněnou pracovní schopností
Zastupování klienta při kontrolách ve mzdové oblasti aj.
Poradenství a audit
Zastupování klienta při zakládání společnosti i průběžně u všech
institucí po celou dobu existence firmy a naší vzájemné spolupráce
Zajištění statutárního auditu a daňového poradenství, které je prováděno našimi externími spolupracovníky
Pro potřeby vlastníků či manažerů společnosti zpracujeme reporty přesně dle požadavků a potřeb klientů