Skip to content
Účetnictví
- Zavedení příp. zefektivnění účetního systému – pouze správně
nakonfigurovaný účetní systém poskytuje možnost vedení společnosti
aktivně využívat informace, které poskytuje účetnictví, k řídícím
procesům ve společnosti
- Průběžné vedení podvojného účetnictví – kompletní vedení
účetnictví dodavatelsky v sídle naší společnosti, součástí je i
vyhotovení daňových přiznání (DPH, SD apod.) a základní poradenství, po
dohodě lze zajistit vedení účetnictví i v sídle či provozovně klienta
- Účetní dohled – kontrola stavu účetnictví v sídle či provozovně
klienta, má-li vlastní účetní oddělení, s cílem koordinace účetních
prací a eliminace závažných chyb a omylů ve vedení účetní agendy klienta
- Zpětná rekonstrukce účetnictví – včetně dodatečných či opravných daňových přiznání
- Online účetnictví – klient může prostřednictvím zabezpečeného
přístupu zadávat do účetního systému prvotní doklady, zpracovává příkazy
k úhradě, komunikuje elektronicky s bankou včetně stahování bankovních
výpisů, výhodou je možnost aktivní práce či online sledování pohledávek,
závazků, pokladny, zakázek či stavu účetnictví
- Zpracování daňové evidence/ evidence příjmů – zpracování daňové
evidence či evidence příjmů nabízíme fyzickým osobám, a to jak
jednorázově při zpracování daňového přiznání za příslušné účetní období,
tak průběžně měsíčně či kvartálně (dle množství dokladů či potřeb
klienta)
Mzdy a personalistika
- Zpracování mezd zahrnuje založení a vedení mzdového listu,
výpočet mezd v daném měsíci, zpracování podkladů pro finanční účtárnu,
přípravu podkladů pro odvod sociálního a zdravotního pojištění a odvod
měsíčních záloh na daň z příjmu
- Přihlášení a odhlášení zaměstnanců, příp. firmy u zdravotní
pojišťovny a správy sociálního zabezpečení při vzniku a ukončení
pracovního poměru
- Zpracování roční závěrky mezd – roční zúčtování záloh na daň
z příjmů ze závislé činnosti, zhotovení potvrzení o zdanitelných
příjmech, vyplnění evidenčních listů důchodového pojištění za příslušný
rok, zpracování ročních výkazů vyúčtování daně z příjmů fyzických osob
pro finanční úřad, zpracování hlášení o splnění podílu osob ze změněnou
pracovní schopností
- Zastupování klienta při kontrolách ve mzdové oblasti –
zastupování před finančním úřadem, úřadem práce, zastupování při plnění
povinností zaměstnavatele v oblasti sociálního a zdravotního pojištění a
dodržování ustanovení zákoníku práce – prováděno v jednotlivých
případech na přání klienta
Poradenství a audit
- Zastupování klienta při zakládání společnosti i průběžně u všech
institucí po celou dobu existence firmy a naší vzájemné spolupráce
- Zajištění statutárního auditu a daňového poradenství, které je prováděno našimi externími spolupracovníky
- Pro potřeby vlastníků či manažerů společnosti zpracujeme reporty přesně dle Vašich požadavků a potřeb