Účetnictví

  1. Zavedení/zefektivnění účetního systému – jen správná konfigurace účetnictví umožní vedení firmy aktivně pracovat s informacemi, které účetnictví poskytuje 
  2. Průběžné vedení podvojného účetnictví od prvotního zaúčtování až po daňová přiznání
  3. Účetní dohled nad prací účetního oddělení klienta
  4. Zpětná rekonstrukce účetnictví – včetně dodatečných či opravných daňových přiznání
  5. Online účetnictví – klienti mají 24/7 zabezpečený přístup ke svým účetním datům umístěným na našem serveru
  6. Vysoký stupeň automatizace procesů, použití AI pro vytěžování faktur samozřejmostí
  7. Zpracování daňové evidence/evidence příjmů jak jednorázově, tak průběžně (dle požadavků klienta či objemu dokladů) 

Mzdy a personalistika 

  1. Zpracování mezd zahrnuje zejména založení a vedení mzdového listu, výpočet mezd v daném měsíci, zpracování podkladů pro finanční účtárnu, přípravu podkladů pro odvod sociálního a zdravotního pojištění a odvod měsíčních záloh na daň z příjmu
  2. Přihlášení/odhlášení zaměstnanců, příp. firmy u příslušných institucí při vzniku/ukončení pracovního poměru
  3. Zpracování roční závěrky mezd – roční zúčtování záloh na daň z příjmů ze závislé činnosti, vyplnění evidenčních listů důchodového pojištění za příslušný rok, roční výkazy vyúčtování daně z příjmů fyzických osob pro finanční úřad, hlášení o splnění podílu osob ze změněnou pracovní schopností
  4. Zastupování klienta při kontrolách ve mzdové oblasti aj.

Poradenství a audit

  1. Zastupování klienta při zakládání společnosti i průběžně u všech institucí po celou dobu existence firmy a naší vzájemné spolupráce 
  2. Zajištění statutárního auditu a daňového poradenství, které je prováděno našimi externími spolupracovníky
  3. Pro potřeby vlastníků či manažerů společnosti zpracujeme reporty přesně dle požadavků a potřeb klientů